[banner group='banner-header-sitewide']
Home - Lifestyle - Sănătate & frumuseţe - Reguli de aur pentru a profita de siesta
[banner group='banner-header-sitewide']
siesta

Reguli de aur pentru a profita de siesta

Reguli de aur pentru  a profita de siesta

Siesta nu este rezervată doar copiilor. Siesta (somnul de dupa-amiaza) este acea perioadă de câteva minute-ore de odihnă după masa de prânz, un obicei cât se poate de sănătos. Pentru a profita din plin de aceasta trebuie să respecți câteva reguli simple.

Fixează-ți limite

Dacă ai avut o noapte scurtă, agitată, cu siguranță ziua va fi una destul de grea. Pentru ca siesta să fie una benefică, limiteaz-o la o durată cuprinsă între 20-40 de minute maxim. Altfel, riști să nu mai dormi bine noaptea următoare.

O singura siesta pe zi

O singura siesta pe zi este mai mult decât suficienta. Mai multe sieste pe zi riscă să interfereze cu noaptea de somn. Dacă o singură siestă nu este de ajuns pentru a te simți odihnit, cere sfatul medicului deoarece s-ar putea să fie vorba de o problemă.

Siesta la ora potrivită

Dacă simți că te așteaptă o zi lungă preia frâiele, nu aștepta până în ultimul moment pentru a face o siestă. Dacă adormi după orele 3:00 după-masa, seara vei adormi mult mai greu și vei avea un som agitat.

Nu trebuie să neglijezi nici conditiile de somn: trebuie să te izolezi într-un loc liniștit al casei, să adopți o ținută cât mai confortabilă.

[banner group='banner-header-sitewide']

About Alexandru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

[banner group='banner-footer-sitewide']